CHP MİTİNGİNDE BİR FAKİR

AKP mitinginde bir çapulcu yazısını ti'ye aldılar
AK Parti'nin büyük İstanbul mitingine katılan ve bu mitinge gelen partilileri aşağılayan bir yazı yazılmıştı. Bugün de söz konusu yazının mizahı olarak başka bir yazı kaleme alındı.

Yaklaşık 2 milyon kişinin katılımıyla gerçekleşen AK Parti Yenikapı mitingi hakkında yazılan bir yazı tepki cekmişti.
"AKP MİTİNGİNDE BİR ÇAPULCU"

"AKP mitinginde bir çapulcu!" başlığıyla kişisel bir blog sayfasında paylaşılan yazıda AK Partililer'i aşağılayan ifadeler yer aldı.
"CHP MİTİNGİNDE BİR FAKİR"

Bugün ise dünkü yazıyı ti'ye alan bir başka yazı çıktı. AK Parti mitingine katılanları aşağılayan yazının mizahı olarak ortaya çıkan bugünkü "CHP mitinginde bir fakir" adlı yazıda "Robdöşambrayla gelen mi dersin, şarabıyla kadehini yanında getiren mi dersin. Bu insanların hepsi bambaşka bir alemdan gelmiş" gibi komik ifadeler kullanıldı.

İşte internette paylaşılan o yazı;

CHP MİTİNGİNDE BİR FAKİR

Fakirlik kıyafetlerimi çıkarıp yalnızca düğünümde giydiğim damatlık takımımı giydim, şeriatçı sanmasınlar diye sakalı sinekkaydı tıraş ettim ve mıknatıslı küpe takıp CHP mitingine gitmek üzere yola koyuldum.

Taksiye param yoktu, nasıl olsa kimse gitmiyor diye otobüs de ayarlamamışlar. Ben de metrobüsle gittim. Alana varınca dikkatimi çekti. İnsanlar binbir çeşit Roddöşambrıyla gelen mi dersin, şarabıyla kadehini yanında getiren mi dersin.

Hatta inanır mısın evden kızarmış balık getirip oracıkta rakı açanı bile gördüm. Bu insanların hepsi bambaşka bir alemden gelmiş.

Senin benim sokakta bulamazsın yani.

Miting alanı hiç kalabalık değildi rahatça kürsünün önüne kadar sıvıştım. Kemal çıktı kürsüye. Epey konuştu, bir şeyler anlatmak istedi ama ben hiçbir şey anlamadım.

Pardon aklımda kalan bir şey var, mazot 1.5 TL olacakmış. Genel seçime giriyoruz galiba ben yerel sanıyordum. Sonra eve döndüm ve pijamamı giydim. İşte böyle.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Videolarımız