AKP mitinginde bir çapulcu

Yaklaşık 2 milyon kişinin katılımıyla gerçekleşen AK Parti Yenikapı mitingi hakkında yazılan bir yazı tepki çekti. "AKP mitinginde bir çapulcu!" başlığıyla kişisel bir blog sayfasında paylaşılan yazıda AK Partililer'i aşağılayan ifadeler yer aldı.
GEZİCİLER TARAFINDAN BEĞENİLDİ

Kendisini "çapulcu" olarak tanımlayan Tekin Özlap isimli gencin miting gözlemlerini yazdığı yazı küçümseyici ve aşağılayıcı ifadelere rağmen Geziciler tarafından beğenilerek payaşıldı.
"BE BİR ÇAPULCUYUM. KÜPEMİ ÇIKARDIM AKP MİTİNGİNE GİTTİM"

KİM BU BİR MİLYON İNSAN"

İşte o yazıdan bazı kısımlar;

Taksi ile Yenikapıya kadar gittim ve gerçekten inanılmaz bir kalabalıkla karşılaştım. Miting alanına girmeye çalışan sakin onbinler.

Hemen herkes özel güne kiralanmış belediye otobüsleri ve ilçe teşkilatları tarafından kiralanmış otobüslerle gelmiş. Girerken otobüs sayısı beni şaşırtmıştı ama çıkarken gördüklerim karşısında küçük dilimi yuttum...yazacağım.

Öncelikle kitleden bahsetmek lazım. Kim bu bir milyon insan?
"CV'Sİ OLMAYAN İŞLERİN İNSANLARI"

Onlar, görmezden gelinenler. Evet, bugüne kadar gözümüzün önünde olan ama görmezden geldiğimiz insanlar var ya, hani farkına varmadığımız, hani iki kelime konuşmaktan sıkıldığımız.

Onlar 'CV'si olmayan işlerin insanları... Onlar 'uzaktan' gelenler... Onlar İstanbul'da denizi yılda bir kez görenler...

Onlar birbiri ile konuşmayanlar... Onlar yanlarında bir adet gazete bile getirmeyenler... Evet hiçbirinin kolunun altında bir gazete yok... Bir adet bile... Onlar telefona, internete bakmayanlar... Twitter vimitter filan bilmeyenler... 'Selfie' çekmeyenler...
"BESLENEMEDİKLERİ İÇİN BOYU KISA BUNLARIN"

Onlar nasırlı eller...yorgun bacaklar... Onlar talimatla bayrak kaldıranlar...itaat edenler... Onlar beslenemedikleri için boyu benden kısa olanlar...en son Japonya'da metroda böyle hissetmiştim...ama onlarınki genetikti, bizimkisi yetersizlik...
"MAKARNAYA OYUNU SATIYOR,
50 KURUŞ SUYA YUTKUNARAK BAKIYOR"

Otobüs ile geliyorlar çünkü arabaları yok çoğunun... Olsa da benzine paraları yok... Nerede ise tamamı geldikleri ilçe teşkilatı tarafından sağlanan anlık veya devamlı yardıma muhtaç. Bizim "Makarnaya, bulgura oyunu satıyorlar!" diye kızdığımız, aşağıladığımız insanlar..

Ama o 'Makarna' o kadar değerli ki onlar için... Çocuğu o makarna sayesinde doyuyor. Bunu 1 liraya satılan simide, 50 kuruşa satılan suya yutkunarak bakan onlarcasını görünce anladım. İşte ben bunu görmek için oradaydım.
"EĞİTİMSİZ KAFALAR"

Eğitimsiz kafalar düalistik çalışıyor. Yani basit "ikilemler" çok etkili... İyi kötü...sıcak soğuk gibi... Recep Tayyip Erdoğan - Kılıçdaroğlu Tayyip iyi, Kılıçdaoğlu kötü... Tayyip akıllı, Kılıçdaroğlu aptal... Tayyip sağlam irade, Kılıçdaroğlu çürük elma... Acaip ucuz ve seviyesiz bir Tayyip-Kılıçdaroğlu photoshop pankartı önünde adeta çıldırıyorlar.
"AÇ KALMAMAK İÇİN TAYYİP'E İTAAT EDİYORLAR"

Tayyip helikopterle dolaşırken bir heyecan oluyor, el sallamalar filan. Tayyip kitle iletişimi konusunda önemli taktikler kullanıyor...önce yukarıdan bakıyor... Sonra helikopterden talimat yolluyor, arka kısma insan alın, dışarıda kalanlar var filan diye. Vay be! Adam oradan bile müdahele ediyor! Kürsüden iletiyorlar mesajı. Çok seviyor bu kitle bu aşağılayan davranışı! Neden biliyor musunuz? Çünkü yönlendirilmenin dışında alternatifleri yok. Hayatları boyunca hep talimat alanlar onlar...aç kalmamak için itaat edenler. Yine aynısı oluyor.
EN AHLAKSIZ EN EDEPSİZ CÜMLELER

Kadınlar gerçekten seviyor onu...duruşunu seviyor...sesini seviyor. Kabul etmek lazım...ben cinsel olarak uyarılmış gözler gördüm orada...bu hakaret değildir. Milyon yıllık insanlık tarihinin evrimsel sonucudur...Gücü sevmek.

Öyle olmasa yüzbinlerce Fransız kadın, ülkelerini işgal eden Alman askerleri ile beraber olmazdı değil mi? Kim güçlü ise o çekici işte...neyse bu başka bir hikaye...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Videolarımız