Ne vereyim cemaatime



Diyelim ki sağına Coşkun Ahmet'i soluna da Çalışkan Koray'ı almış, maklube hazırlıyor misafirlerine.

Daha dün 'Mustafa Kemal'in askerleriyiz' sloganları arasında, 'Haydi yurtseverler, haydi devrimciler, gün Silivri zindanlarını yıkma günüdür' diye haykırıyordu, şimdi maklube servisi yapmak için fır dönüyor yani.

Anlaşılan o ki, Demirel'den sadece kimleri aday yapacağını değil, bi ufaktan mesleği de kapmış: 'Dün dündür, bugün bugündür.'

Maklube servisi yaparken öyle mahir, öyle kıvrak ki, Züğürt Ağa'nın final sahnesindeki Şener Şen'in kalçadan yürümesi kaç para!

Hiç oturduğu yok, hep ayakta, dur durak bilmiyor, fırfır dönüyor hizmet için: 'Ne vereyim Cemaatime!'

***

Umutsuzluk, yılgınlık, 'bu kez de başaramazsam genel müdürlükten de olacağım' korkusu her yolu mubah kılmış.

Zaten yegâne ilkesi, 'Düşmanımın düşmanı dostumdur' olan için, düşman, İsrail olmuş İngiliz olmuş, ne fark eder?!

Bugün deseler ki, Erdoğan'ı yıkmanın yolu Cemaate, 'çete veya örgüt' demekten geçiyor, bir an bile düşünürse ben bir şey bilmiyorum.

***

Meraklısı için okuma parçası:

Hanefi Avcı'nın avukatı Fidel Okan, eski İstihbarat Daire Başkanı Sabri Uzun ve Kemal Kılıçdaroğlu'yla bir evde dört buçuk saatlik bir görüşme yaptıklarını, Kılıçdaroğlu'nun bu görüşmede kendilerine Cemaat hakkında, 'örgüt, çete' ifadelerini kullandığını söyledi.

O gün coşmuş Kemal Bey...

Fidel Okan'a, 'Cemaat yapılanmasına bundan sonra örgüt ve çete diyelim... İmamların listesini yarın grup başkan vekilimiz Meclis'te tek tek okusun...' diyecek kadar hem de!

***

30 Mart akşamı, seçim sonuçları:

'CHP yine hezimete uğradı...'

***

Gezi sonrası hazırladığı video eşliğinde, T.C Başbakanı'nı müstevlilere şikâyet etmişti.

Daha evvel de Merkel'e mektup yazarak aynı şeyi yapmıştı. Şimdi de AB'ye şikâyet ediyor.

Huyu bu!

30 Mart akşamı (yenilgisinin mazereti olarak) Cemaatten şekvacı olacağı muhakkak: 'Cemaat partimizin içine sızdı. Bunlar örgüt, bunlar çete
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Videolarımız