Kemal Bey hani şu mavi klasör var ya

Kemal Bey hani şu mavi klasör var ya

Onlarca dosyanın arasında öylece ‘koç’ gibi duruyordu.
Gerçi hâlâ duruyor mu bilmiyorum?
Kim bilir, belki de imha edilmiştir?
Ama Kemal Bey’in önünde verdiği o poza ait görüntüler hem ortalıkta, hem de hafızalarımızda.
“Sıra ona da gelecek” pozu.
Dosyanın üzerinde Mustafa Sarıgül yazıyor.
Yolsuzluk dosyası.

Hem de CHP’nin bizzat ve de tek tek belgelendirdiği.

Kemal Bey, son operasyonların ardından haklı olarak bağırıyor.
İddiaların üzerine gidiyor, takipçisiyim diyor.
Haklı.
Sonuna kadar da takip etmeli.
Ama şu Mustafa Sarıgül dosyasını da bir açsa keşke.
Zira;

-Mustafa Sarıgül dosyasının tarihi daha eski. Yani öncelik Sarıgül dosyasının.
-Mustafa Sarıgül dosyasının mali içeriğine ilişkin iddialar kat be kat daha büyük. Yüzlerce milyon dolar! Yani öncelik Sarıgül dosyasının.
Sahi ne oldu o dosya?

Kemal Bey; mavi dosya diyorum, yüzlerce milyon dolar diyorum, CHP belgelendirmiş diyorum, siz gösterdiniz diyorum.
Siz ne diyorsunuz?
Ve son bir not.

İstanbul Emniyeti’nin yaptığı son operasyonda CHP’nin Kadıköy Belediye Başkanlığı’na aday olmayı düşünen o isimden haberiniz var mı?
Hani şu Mustafa Sarıgül’ün Kadıköy’e başkan yapmak için direttiği isim.

Pazartesi günü operasyonda gözaltına alınmamış olsaydı, salı günü aday adaylığı için başvuracaktı.
O ismi “tapelere” rağmen serbest bıraktılar.
Tuhaf değil mi?
O ismin kim olduğunu Mustafa Sarıgül’e sorarsanız size söyler.
“Sarıgül’ün adamı” o isimle ilgili iddialar da, öyle dört beş milyon dolar değil.

Yüzlerce milyon dolar!
Sizce bu iddia önemsiz mi?
Tapelerden ismini çıkarmışlar, gizlemişler!
Tuhaf değil mi?
Ama orijinallerine sahip olanlar varmış!
Tuhaf değil mi?
“Nur” topu gibi bir inşaat meselesiymiş.
Bir soruştursanız diyorum.

‘Kumpas’ bedduasına niçin amin yok?

Fethullah Gülen, operasyonlara destek için yaptığı son vaazında, kuvvetli bir beddua etti.
O bedduada dikkatimi çeken mühim bir hususu birazdan paylaşacağım.
Öncesinde altının çizilmesi gereken bir mesele var.
Çok sayıda mesaj aldım.
Birileri, “Hadi Turgay Güler, sen de bu bedduaya amin de de görelim” kabilinden test etme çabasına girişmiş.
Yerim ben sizin testinizi.
Neyse, uzatmaya gerek yok.
En derinden, aşk ile şevk ile “Amin” diyorum.
Amin.
Sanırım sınavı geçtim.

Gelelim, yukarıda zikrettiğim o mühim hususa.

Fethullah Gülen vaazının başında mealen, “Eğer biz bir kumpas kurduysak” diyerek başlıyor bedduasına.
Videoyu bir kez daha izleyin derim.
Çok cılız bir iki aminin dışında iştirak eden yok.
Bana tuhaf geldi açıkçası.

Şöyle içten, kuvvetli bir amin sesi duyulmuyor. İzleyin göreceksiniz.
Orada bulunanların Hocaefendi’yi yanlış bilgilendirdikleri hissine kapıldım.
“Kumpas kuranın Allah belasını versin!”
Çıt yok!
Zira aynı kişiler az sonra, “hükümet bedduasına!” aşk ile amin diyorlardı.
İzleyin, bir kez daha izleyin.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Videolarımız