mesele futbol değil arkadaş sen daha anlamadın mı

MESELE SPOR DA DEĞİL

Eee, ama siz de bir karar verin artık!

Devrim kırlardan şehirlere doğru mu olacak, parklardan bahçelere mi, tribünlerden yeşil sahalara doğru mu? Eylül'de mi olacak, Ekim'de mi?

Devrim Taksim'de göz mü kırpıyor, nanik mi yapıyor, bilekten tutup el mi sallıyor, bir karar verin artık

GEZİ'NİN İNTİKAMI MI ALINDI?

Zaten DHKP-C devrimi çoktan başlatmıştı, bu yıl Amerikan elçiliğinde bir Türk polisi öldürüp bir Türk gazeteciyi yaralayan, Adalet Bakanlığına ve AK Parti binasına saldıran örgüt, "öncü savaşına" bu kez de Dikmen'deki Emniyet Müdürlüğünün duvarında çentik açarak yeni bir boyut kazandırdı. Böylece Gezi Parkı olaylarında ölenlerin de intikamını aldı. Kendileri öyle söylüyor...

KAZA GELİYORUM DEMİŞTİ (!)

Ama Olimpiyat Stadındaki "kaza" zaten geliyorum demişti: "Sonbahar sıcak geçecek", "Ekim'de devrim var", "şu tatil bir bitsin, okullar açılsın"

Ve tabi bir ligler başlasın...

Neden okullar, neden sporseverler? Çünkü başlangıçta epeyce bir kuru kalabalık toplayabilen Gezi'ciler son zamanlarda 50-100 kişiyi zor toplar oldular.

Alevi provokasyonu da tutmadı.

Öyle ise ne yapalım? Hazır toplanmış grupların arasına girip onları provoke edelim. Ligler başlasın taraftarların arasına girelim ve maçın 34. Dakikasında "Heryer Taksim, her yer direniş" diyelim. Yani, nasıl "mesele ağaç değil, sen daha anlamadın mı?" idiyse, "mesele spor da değil sen daha anlamadın mı?"

SİYASİ ARKADAŞLAR SENİ ZİYARETE GELDİ

Sürekli bir takiyye durumu...

Peki sen bunu söylersen ve stadyumlara açık bir siyasi taraftarlığı sokarsan o kapıdan sadece sen mi gİreceksin sanıyorsun?

Takım taraftarı olduğunu unutup Taksim'de edindiğin "siyasi arkadaşlar" da seni ziyarete stada gelmeyecekler mi, onları önleyebilecek misin?

DHKPC'sinin, İP'lisinin sapsızının turnikeleri kırıp girmesini önleyebilecek misin?

Önlemeye çalışan polise saldırıp tahrik etmeye çalışırsan o zaman sahada olacaklardan kim sorumlu olacak?

STADI SİYASET MEYDANINA ÇEVİRENLER SORUMLU

Evet, Olimpiyat Stadında sahaya kimlerin indiği sorusundan daha önemli bir konu var.

Sahaya kim inerse insin, orayı açık bir siyaset meydanına çevirenler orada olacak her türlü provokasyondan da sorumludurlar.

Öyle "emniyet zaafı var, polis orantısız güç kullandıyı" falan geçin. Sizin amacınız spor değilse bunun sonuçlarından da siz sorumlusunuz.

Şimdi gidin arayın tekrar o masum ve hakiki Beşiktaş taraftarlarını, bakalım size ne diyecekler.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Videolarımız