Gezi parkı eylemlerinde TAKSİM detürbanlı bazı kişilerin aslında manken ve oyuncu olduğunu ispatlıyoruz

Gezi parkı eylemlerinde TAKSİM detürbanlı bazı kişilerin aslında manken ve oyuncu olduğunu ispatlıyoruz...

Bu şahıs bakın ...türban takarak gittiği eylemde çekindiği resmin altına ne yazmış :
------------------------
Turbanimi , ataturklu bayragimi , nazarligimi taktim AKM , hyatt otelin yukarisi ve point otelin onudeki polislerin gozlerinin icine bakabaka gectim yanlarindan

, bana iyi niyetle gulumsediklerini gordum ,

belkide butun bu manevi , milli , dinsel Turk degerlerini bir arada gordukleri bir direnisci beklemiyorlardi ve bizim boyle olabilicegimizi hic dusunmemislerdi ,

biz onlara anarsist olarak tanitildik , dinsiz ilaclanasi bocekler olarak .

Simdi umuyorumki kafalarida en azindan bir iz birakir bu goruntu ve saldirirken akillarina gelir !

Bence bu sekilde daha cok direnisciye ihtiyacimiz var !

İnsanlari sirf basbakan bizi kotu gosteremesin diye turban takmaya davet ediyorum
-------------------------------------------
YUKARIDAKİ MESAJ GAYET AÇIK
-------------------------------------------
şahıs resmen ajan provokatörlük yapıyor...
ve listesini de bunu yapmaya özendiriyor..
---------------------------------------------
kimlerden bu konuda para veya emir aldığını bulmak lazım ...

98 postmodern darbesinde sahte şeyhler
sisi gibi bazı transları piyasaya süren zihniyetin
izleri bugün bu eylemlerde de görülüyor..

ilgillilere duyurulur...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Videolarımız