Beki İkela Erikli den meleklerle görüşüyorum yalanı

Beki İkela Erikli adında ki yahudi meleklerle iletişime geçiyorum diyerek insanları kandırıyor.. aslında iletişimde olduğu cin lerdir..bu aldatmaya karşı uyanık olun.. işte aşağıda Beki İkela Erikli söylediği bazı saçmalıklar

17 BAŞMELEK İLE ÇALIŞIYORUM’

- Ne öğrendin peki bir haftada?

Meleklerin mesajlarını almayı ve iletmeyi.

- Yahu ben bir haftada cep telefonuyla mesaj atmayı öğrenemedim? Neyse, 4 büyük melek var değil mi?

Kuran’da ve bütün kutsal kitaplarda 4 büyük melekten bahsediliyor. Onun dışında bizimle çalışan pek çok başmelek var. Şu ana kadar aktif olarak 17’siyle çalıştım.

- 17 mi? O kadar çok melek var mı?

Dünyada yaşayan herkesin 2 meleği olduğunu düşünürsen, onlara hizmet eden meleklerin sayısını tahmin et.

- 4 büyük meleğinkini biliyoruz da başmeleklerin görevi ne?

Onlar da farklı konularda insanlara yardım etmek için burada.

- Nasıl?

Çok basit. Bir şey iste ve olsun. Meleklerden istekte bulunduğumuzda önümüzdeki engelleri kaldırıyoruz. İmanın şartlarından biri meleklere inanmak, Müslüman bir ülkede yaşadığımıza göre onlara inancımız tam zaten.

- Sen Müslüman mısın?

Hayır, Musevi’yim ama bütün dinler aynı şeyi söylüyor.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Videolarımız